سه شنبه ، 19 فروردین، 1404
جنسیت
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رساني درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
نحوه رفتارو راهنمايي و پاسخگويي مسئول مربوطه
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شكايات، نظرات و پيشنهادهاي شما
راهنمايي و پاسخگويي كاركنان و پيگيري وضعيت درخواستها
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"
تعداد دفعات مراجعه به سازمان براي دريافت خدمت
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش هایمختلف برای دریافت خدمت
نظم، ترتيب وسهولت دسترسي به افراد و امكانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری(نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت